www.TeenofTexas.tk

Teen of Texas Message Board
 
HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log in  

Share | 
 

 Oo...Am I here by myself?

Go down 
Go to page : 1, 2, 3  Next
AuthorMessage
Damii*

avatar

Number of posts : 1191
Age : 24
Localisation : None of yo business ya ol' heffa...
Registration date : 2006-11-22

PostSubject: Oo...Am I here by myself?   Sun Nov 26, 2006 1:22 am

::Grabs a butt load of turkey and waits patiently::

I'll juss wait for someone ::cough:: Hersh ::cough:: to come online...

study
Back to top Go down
View user profile
Damii*

avatar

Number of posts : 1191
Age : 24
Localisation : None of yo business ya ol' heffa...
Registration date : 2006-11-22

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Sun Nov 26, 2006 1:38 am

::Squirts some hot sauce on her potato chips::

Ain't nobody here yet?

Awww man. All this food and no one to share it with.... scratch
Back to top Go down
View user profile
Damii*

avatar

Number of posts : 1191
Age : 24
Localisation : None of yo business ya ol' heffa...
Registration date : 2006-11-22

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Sun Nov 26, 2006 1:47 am

Crud. And I juss noticed AB aint here either...weird.

::Pops another chip in her mouth::
Back to top Go down
View user profile
Damii*

avatar

Number of posts : 1191
Age : 24
Localisation : None of yo business ya ol' heffa...
Registration date : 2006-11-22

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Sun Nov 26, 2006 3:56 am

Sad
Back to top Go down
View user profile
Hershey'
Guest



PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Sun Nov 26, 2006 6:25 am

LMAO im here u could share wit me now Wink
Back to top Go down
Hershey'
Guest



PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Sun Nov 26, 2006 6:38 am

:cough: dami u left me...

now that i decide to get on..ur gone Crying or Very sad
Back to top Go down
Hershey'
Guest



PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Sun Nov 26, 2006 6:41 am

DAMI u went ghost on me!!
Back to top Go down
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Sun Nov 26, 2006 9:39 pm

Damii* wrote:
Crud. And I juss noticed AB aint here either...weird.

::Pops another chip in her mouth::


LMAO YEAH No

N I WANTED SOME FOOD
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Damii*

avatar

Number of posts : 1191
Age : 24
Localisation : None of yo business ya ol' heffa...
Registration date : 2006-11-22

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Sun Nov 26, 2006 11:59 pm

LMAOO!! I'm here now!

See Hersh we're always gettin' on at different times...And I aint got no food left ::shrugs:: I finished it when I was here all alone...

I see you AB! Hiya. Very Happy
Back to top Go down
View user profile
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Mon Nov 27, 2006 12:01 am

LMAO HEY DAMI!!!! AHHHHH Shocked I AINT HERE BY MYSELF NO MO cheers lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Mon Nov 27, 2006 12:06 am

NVMD U CAME N LEFT No
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Damii*

avatar

Number of posts : 1191
Age : 24
Localisation : None of yo business ya ol' heffa...
Registration date : 2006-11-22

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Mon Nov 27, 2006 12:16 am

LOL! Nu-uh, girl I told you I'm getting ready for church. That's why its takin' me a while to reply...

WHAAAAAAAAAAAAAAAAADDDDDUUP AB!!!?????
Back to top Go down
View user profile
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Mon Nov 27, 2006 12:17 am

LMAO NUFFIN MUCH JUS KINDA TIRED BUTT THAZ BOUT IT.. HAHAHA

I AINT GO TO SLEEP YET lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Damii*

avatar

Number of posts : 1191
Age : 24
Localisation : None of yo business ya ol' heffa...
Registration date : 2006-11-22

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Mon Nov 27, 2006 12:20 am

LOL! Dang. I didnt go to bed till after 9 in the mornin' yesterday then my momma gone wake me up at 10:35 affraid

You ain't tired?
Back to top Go down
View user profile
Damii*

avatar

Number of posts : 1191
Age : 24
Localisation : None of yo business ya ol' heffa...
Registration date : 2006-11-22

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Mon Nov 27, 2006 12:20 am

Wait you juss said u were...DUMB QUESTION...lmaoo...
Back to top Go down
View user profile
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Mon Nov 27, 2006 12:21 am

LMAO YEAH I'MMA LIL TIRED.. BUT NOW I'M HYPE.. HAHAHA

I BLAME THA SUGA

HAHAHAHAHA

DANG I AINT BEEN THIS HYPER IN AWHILE!!!

lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Damii*

avatar

Number of posts : 1191
Age : 24
Localisation : None of yo business ya ol' heffa...
Registration date : 2006-11-22

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Mon Nov 27, 2006 12:27 am

WATER!

WE NEED WATER!

No child should be so hype this early in the mornin', I SAID GET ME WATER!

::runs down the stairs to get the maid then slams into the door as the maid steps out::

Ow. scratch
Back to top Go down
View user profile
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Mon Nov 27, 2006 12:32 am

LMAO

::lowly sez it:: water.. ::gasps:: i need water

LOL

HAHAHA

I CANT HELP IT

IT'Z SO KRAZII

I WAS JUS DANCIN LIKE KRAZII

NOW I'M ALL HOTT

HAHAHA

SHOOT I'M TOO HYPE TO GO TO BED NOW

WATCH ME PASS OUT SOON THO lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Damii*

avatar

Number of posts : 1191
Age : 24
Localisation : None of yo business ya ol' heffa...
Registration date : 2006-11-22

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Mon Nov 27, 2006 12:39 am

I got water!!

::pours Holy Water on top of AB::

Calm yo overactive ass down AB! If you pass out I ain't gone help you.
Back to top Go down
View user profile
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Mon Nov 27, 2006 12:40 am

LMAO

THANXX I REALLY NEEDED A SHOWER lol!


HAHAHA


CANT HELP IT

DONT WRRY I WONT PASS OUT... H3H3H3 Suspect
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Damii*

avatar

Number of posts : 1191
Age : 24
Localisation : None of yo business ya ol' heffa...
Registration date : 2006-11-22

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Mon Nov 27, 2006 12:48 am

LMAO! You needed a shower. Suspect

::Pours another gallon of Holy Water on AB::

Whew girl you need some soap...

::runs to the maid to get a bar of Dove but slams into the door again::

Ow x2 scratch
Back to top Go down
View user profile
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Mon Nov 27, 2006 12:50 am

LMAO


U GONNA BE DROWNIN ME PURDY SOON Suspect
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Damii*

avatar

Number of posts : 1191
Age : 24
Localisation : None of yo business ya ol' heffa...
Registration date : 2006-11-22

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Mon Nov 27, 2006 1:03 am

LMAO! Naw, thats why we have you in that big ass sink. Very Happy
Back to top Go down
View user profile
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Mon Nov 27, 2006 1:05 am

Shocked OMG REALLY

WELL PASS ME THA SOAP

lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Damii*

avatar

Number of posts : 1191
Age : 24
Localisation : None of yo business ya ol' heffa...
Registration date : 2006-11-22

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Mon Nov 27, 2006 1:08 am

::Throws Dove at AB::

Make sure you get behind ur ears...under them arms...between ur thighs...Wash up properly na'
Back to top Go down
View user profile
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Mon Nov 27, 2006 1:12 am

LMFAO

FINE DEN

lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Damii*

avatar

Number of posts : 1191
Age : 24
Localisation : None of yo business ya ol' heffa...
Registration date : 2006-11-22

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Mon Nov 27, 2006 8:14 am

geek
Back to top Go down
View user profile
Hershey'
Guest



PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Mon Nov 27, 2006 12:24 pm

Damii* wrote:
LMAOO!! I'm here now!

See Hersh we're always gettin' on at different times...And I aint got no food left ::shrugs:: I finished it when I was here all alone...

I see you AB! Hiya. Very Happy

yeah sry dami Sad
Back to top Go down
Hershey'
Guest



PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Mon Nov 27, 2006 12:26 pm

LMAO at ya'll

but i see u was having fun w/out me
Back to top Go down
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Tue Nov 28, 2006 10:32 am

Damii* wrote:
geek
lmfao
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Tue Nov 28, 2006 10:33 am

Hershey's wrote:
LMAO at ya'll

but i see u was having fun w/out me

AAWWW BUT I WAS LONESOME No
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Hershey'
Guest



PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Tue Nov 28, 2006 11:37 am

yeah its k ab i know u was

im here now
Back to top Go down
Damii*

avatar

Number of posts : 1191
Age : 24
Localisation : None of yo business ya ol' heffa...
Registration date : 2006-11-22

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Tue Nov 28, 2006 12:35 pm

Sleep
Back to top Go down
View user profile
Hershey'
Guest



PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Tue Nov 28, 2006 12:38 pm

LMAO DAMI U NEED TO GO UNDER THE REAL TALK(ANOTHA DISCUSSION THREAD)
AND REPLY TO MY MESSAGE LMAO
Back to top Go down
Damii*

avatar

Number of posts : 1191
Age : 24
Localisation : None of yo business ya ol' heffa...
Registration date : 2006-11-22

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Tue Nov 28, 2006 1:34 pm

LMAO!! affraid
Back to top Go down
View user profile
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Tue Nov 28, 2006 2:04 pm

Hershey's wrote:
yeah its k ab i know u was

im here now
cheers
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Tue Nov 28, 2006 2:05 pm

Damii* wrote:
Sleep
lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Damii*

avatar

Number of posts : 1191
Age : 24
Localisation : None of yo business ya ol' heffa...
Registration date : 2006-11-22

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Tue Nov 28, 2006 2:52 pm

lol!
Back to top Go down
View user profile
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Tue Nov 28, 2006 7:00 pm

HAHAHA UR SO KRAZII DAMI
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Tue Nov 28, 2006 7:00 pm

What a Face
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Tue Nov 28, 2006 7:00 pm

Suspect What a Face
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Tue Nov 28, 2006 7:01 pm

WISH YALL WUD HELP ME
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Tue Nov 28, 2006 7:01 pm

NVMD lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Damii*

avatar

Number of posts : 1191
Age : 24
Localisation : None of yo business ya ol' heffa...
Registration date : 2006-11-22

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Wed Nov 29, 2006 7:31 am

LMAO...AB u still talkin' in here?

U was talkin' to urself lol.
Back to top Go down
View user profile
Hershey'
Guest



PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Wed Nov 29, 2006 10:36 am

angel_baby wrote:
WISH YALL WUD HELP ME

wit what??
Back to top Go down
Hershey'
Guest



PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Wed Nov 29, 2006 10:36 am

Damii* wrote:
LMAO...AB u still talkin' in here?

U was talkin' to urself lol.

lol! u just noticed dami
Back to top Go down
Hershey'
Guest



PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Wed Nov 29, 2006 10:36 am

She does it on all the posts lmao
Back to top Go down
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Wed Nov 29, 2006 9:18 pm

Damii* wrote:
LMAO...AB u still talkin' in here?

U was talkin' to urself lol.


HAHAHA YEAH I'MMA GOOFBALL geek
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Wed Nov 29, 2006 9:18 pm

Hershey's wrote:
angel_baby wrote:
WISH YALL WUD HELP ME

wit what??

HAHAHA I FORGOT Suspect
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   Wed Nov 29, 2006 9:19 pm

Hershey's wrote:
Damii* wrote:
LMAO...AB u still talkin' in here?

U was talkin' to urself lol.

lol! u just noticed dami
lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Sponsored content




PostSubject: Re: Oo...Am I here by myself?   

Back to top Go down
 
Oo...Am I here by myself?
Back to top 
Page 1 of 3Go to page : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
www.TeenofTexas.tk :: TEEN OF TEXAS AKA LIL C :: Teen of Texas Discussion-
Jump to: