www.TeenofTexas.tk

Teen of Texas Message Board
 
HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log in  

Share | 
 

 Lol A.B. gonna come in here and....

Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Hershey'
Guest



PostSubject: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 8:23 am

be like what happened to my convo's wit hersh??? Evil or Very Mad

then she gonna be real Very Happy to see the change in the board..

lol then we're gonna start our convos again..along wit who ever else we talk to on here Wink
Back to top Go down
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 8:32 am

LMAO YOU NUTZ HERSH bounce Laughing
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Hershey'
Guest



PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 8:36 am



LMAO yeah i a little i guess

cheers
Back to top Go down
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 8:37 am

LMAO.. I JUS KNE U WAS GONNA SAY SUMTIN BOUT ME TALKIN TO MUCH Sleep
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Hershey'
Guest



PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 8:43 am



What? Crying or Very sad i didn't mean it in a bad way...
Back to top Go down
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 8:46 am

LMAO NEITHA DID I Laughing bounce Basketball
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Hershey'
Guest



PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 8:50 am



LMAO u silly
Back to top Go down
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 8:52 am

LMAO YEAH I KNO Mad <<<WHOA WHERE'D THAT COME FROM? confused Suspect
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Hershey'
Guest



PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 8:53 am



LMAO fo real.. jocolor
Back to top Go down
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 8:56 am

HAHAHA WE JUS HAVIN FUN HUH afro lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Hershey'
Guest



PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 8:58 am



yup that's us
Back to top Go down
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 9:02 am

LMAO YEAH TRYNA BRING LIFE TO THIS BOARD BY OURSELVEZ pirat <<< AHHHH A PIRATE
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Hershey'
Guest



PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 9:08 am

the board is gonna be POPPIN' in a few once Chris decides to come up in here wit his ppl's

lol he's at his rehearsal..so we'll wait and see
Back to top Go down
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 9:15 am

LMAO YES WE WILL affraid
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Hershey'
Guest



PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 9:18 am



lol! y u put affraid this face..??
Back to top Go down
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 9:21 am

BECUZ IT WENT WIT MY MOOD
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Hershey'
Guest



PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 9:25 am


oh iight...lol this is my mood right now.. Very Happy
Back to top Go down
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 9:27 am

MY MOOD geek
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Hershey'
Guest



PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 9:32 am


lol too bad they don't got that one smiley droolin'

cuz i'm hella hungry
Back to top Go down
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 9:38 am

YEAH ME TOO.. I WANT TACOS Laughing
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Hershey'
Guest



PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 9:39 am


oohh i got some..that's what ima eat..

i don't mind sharing Wink
Back to top Go down
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 9:45 am

LMAO GOOD

EVEN THO MY MOMZ GONNA MAKE ME SOME NOODLES tongue
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Hershey'
Guest



PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 9:46 am


lol..iight well ima eat..so i'll be back later.
Back to top Go down
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 9:51 am

LMAO AIGHT SEE YA
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Hershey'
Guest



PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 10:11 am


im back..lmao the board just changed in a quit min...
Back to top Go down
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 10:13 am

LMAO YEAH IT DID

I LUV THA NEW COLOR THO pirat
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Hershey'
Guest



PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 10:17 am


yup..i like it..
Back to top Go down
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 10:24 am

YEAH ME TOO affraid
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Hershey'
Guest



PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 10:27 am


lol u and that smiley affraid
Back to top Go down
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 10:32 am

LMAO ION WHY I LUV IT SO MUCH Embarassed
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Hershey'
Guest



PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 10:33 am


yeah lol IT'S K.. tongue that's my smiley
Back to top Go down
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 10:35 am

LMAO affraid
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Hershey'
Guest



PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 10:47 am


LMAO!!
Back to top Go down
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 10:57 am

Like a Star @ heaven
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Hershey'
Guest



PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 10:58 am

I love you
Back to top Go down
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 11:01 am

No
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Hershey'
Guest



PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 11:03 am

u suppose to be Very Happy not be shaking ur head lol
Back to top Go down
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 11:08 am

LMAO I WAS JUS USIN A SMILEY I AINT USE Suspect
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Hershey'
Guest



PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 11:09 am


ohh..iight..lol Cool
Back to top Go down
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 11:13 am

lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Hershey'
Guest



PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 11:16 am


my head hurting now..lol

oh well..
Back to top Go down
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 11:22 am

affraid UR GETTIN SICK TOO
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Hershey'
Guest



PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 11:25 am

lol!

lmao i guess..it kinda remind me of the ghetto post lol

boy my grandparents thought i needed a doctor..since i couldn't stop laughing

they thought i was laughing at the computer..lol
Back to top Go down
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 11:32 am

OH.. LMAO!!!

U KNO MY ONE STORY.. WELL MY SISTA WAS READIN IT


N JUS STARTIN LAFFIN.. I WAS LOOKIN AT HER LIKE WTF..

IT AINT THAT FUNNI Shocked
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Hershey'
Guest



PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 11:34 am

lol! yup
Back to top Go down
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 11:35 am

LMAO YEP WHAT? confused
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Hershey'
Guest



PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 11:38 am

BEATS ME!!!!
Back to top Go down
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 11:40 am

LMAO
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Hershey'
Guest



PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 11:41 am

lol!
Back to top Go down
angel_baby

avatar

Number of posts : 829
Age : 28
Localisation : WHY?
Registration date : 2006-11-21

PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   Tue Nov 21, 2006 11:43 am

Surprised
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/blkft_baby_grl
Sponsored content




PostSubject: Re: Lol A.B. gonna come in here and....   

Back to top Go down
 
Lol A.B. gonna come in here and....
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Gonna See Stryper Tomorrow Night
» Lovers Rock 12" selection (3 mixes! - November 2009)
» GN'R to play in Lubbock, USA, on June 1, 2013
» stare-down contest, you gonna lose...
» Stamp! Single Lyrics

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
www.TeenofTexas.tk :: Other Topics :: Music Talk and Other Conversation-
Jump to: