www.TeenofTexas.tk

Teen of Texas Message Board
 
HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log in  

Share | 
 

 MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??

Go down 
Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AuthorMessage
MUSIC MAKES MY DAY BETTA!

avatar

Number of posts : 1189
Age : 28
Localisation : DONT U WISH U KNEW
Registration date : 2007-04-13

PostSubject: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Fri May 11, 2007 3:37 pm

LOL NAW BUT FO REAL

IM BORED OUTTA MY MIND

AND I REALLY DO NOT WANNA DO study <HW

IT'S NOT DUE TOMORROW ANYWAY BUT YEAH....

THIS IS THE FIRST NIGHT I DONT GOT SOMEONE TO TALK TO..

WHETHER IT'S ON HERE OR AIM OR YIM...

I THINK IMA CLEAN MY STUFF...SO I COULD KNOW WHERE ITS AT..AND FIND MY FRIENDS ADDRESS.....I MISS THAT FOO HAVENT TALKED TO EM IN A LONG TIME

AND I GOT MY CELL STOLEN NOT TOO LONG AGO..AND HIS NUMBA WAS IN THERE.. No SO NOW...IONNO IT..I CHECKED MY BILL AND IT CAME UP BUT WHEN I CALLED THE VOICEMAIL WAS SO MUCH DIFFERENT..SO I WAS LIKE AW DAMN..HE PROLLY CHANGED HIS NUMBA...

SO IMA WAIT FOR SOMEONE TO GET ON ...
Back to top Go down
View user profile
MUSIC MAKES MY DAY BETTA!

avatar

Number of posts : 1189
Age : 28
Localisation : DONT U WISH U KNEW
Registration date : 2007-04-13

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Fri May 11, 2007 3:38 pm

THE BOARD EVEN GRIEVIN WIT ME.. Sad
Back to top Go down
View user profile
MUSIC MAKES MY DAY BETTA!

avatar

Number of posts : 1189
Age : 28
Localisation : DONT U WISH U KNEW
Registration date : 2007-04-13

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Fri May 11, 2007 3:38 pm

cheers THERES A GUEST WONDER WHO THAT IS scratch
Back to top Go down
View user profile
MUSIC MAKES MY DAY BETTA!

avatar

Number of posts : 1189
Age : 28
Localisation : DONT U WISH U KNEW
Registration date : 2007-04-13

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Fri May 11, 2007 3:52 pm

Crying or Very sad I KNEW I SHOULDN'T HAVE GOTTEN EXCITED...

THEY LEFT ME..

WELL I FOUND MY BOY'S ADDRESS SO IM HAPPY BOUT THAT..NOW I CAN WRITE TO HIM..TO SEE HOW HE DOING..
Back to top Go down
View user profile
MUSIC MAKES MY DAY BETTA!

avatar

Number of posts : 1189
Age : 28
Localisation : DONT U WISH U KNEW
Registration date : 2007-04-13

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Fri May 11, 2007 4:07 pm

HERE'S A PIC OF HIM

Back to top Go down
View user profile
MUSIC MAKES MY DAY BETTA!

avatar

Number of posts : 1189
Age : 28
Localisation : DONT U WISH U KNEW
Registration date : 2007-04-13

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Fri May 11, 2007 4:08 pm

OOOOH I FOUND THAT ONE GIRL..THAT HE WAS GOING WIT...

THIS WAS BACK IN FEB. SO WHO KNOWS IF SHE STILL WIT HIM

I ASKED HER..HOPE SHE ANSWERS N LETS ME KNOW HOW HE DOING
Back to top Go down
View user profile
MUSIC MAKES MY DAY BETTA!

avatar

Number of posts : 1189
Age : 28
Localisation : DONT U WISH U KNEW
Registration date : 2007-04-13

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Fri May 11, 2007 4:12 pm

WHILE I WAIT FOR SOMEBODY TO GET ON

IMA START HIS LETTER study <NOT THE RIGHT SMILEY BUT OH WELL LMAO
Back to top Go down
View user profile
MUSIC MAKES MY DAY BETTA!

avatar

Number of posts : 1189
Age : 28
Localisation : DONT U WISH U KNEW
Registration date : 2007-04-13

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Fri May 11, 2007 4:51 pm

DAMN GUEST KEEP COMIN UP IN HERE AND DONT SAY NOTHING..
Back to top Go down
View user profile
MUSIC MAKES MY DAY BETTA!

avatar

Number of posts : 1189
Age : 28
Localisation : DONT U WISH U KNEW
Registration date : 2007-04-13

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Fri May 11, 2007 6:19 pm

WELL I GUESS IM OUTTY FROM HERE...

GNIGHT BOARD
Back to top Go down
View user profile
Damii*

avatar

Number of posts : 1191
Age : 24
Localisation : None of yo business ya ol' heffa...
Registration date : 2006-11-22

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 1:56 pm

Lol! Girl you must of been hella bored .. Over here talkin' to yourself , smh .

That guy looks just like Jay-Z ... Shocked
Back to top Go down
View user profile
MUSIC MAKES MY DAY BETTA!

avatar

Number of posts : 1189
Age : 28
Localisation : DONT U WISH U KNEW
Registration date : 2007-04-13

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 3:36 pm

GIRL I WAS HELLA BORED LOL...

NAW AW...LOL..HE DONT LIKE LIKE JAY Z..

I FOUND HIS GIRL THE ONE HE WAS WIT...THE LAST TIME WE TALKED...BUT SHE HASNT REPLIED TO MY MESSAGE

IONNO IF I ALREADY SAID THAT BUT YEAH
Back to top Go down
View user profile
*&heart;*chels*&h

avatar

Number of posts : 1238
Age : 26
Registration date : 2006-11-23

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 4:01 pm

tell him if he aint wit her to holla at cha gurl ya dig,,,,,,sikme dnt do that....but umm dang u was jus talkin to yo self and stuff
Back to top Go down
View user profile
MUSIC MAKES MY DAY BETTA!

avatar

Number of posts : 1189
Age : 28
Localisation : DONT U WISH U KNEW
Registration date : 2007-04-13

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 4:03 pm

LOL

GIRL IM TRYIN TO TALK TO EM

LOST CONTACT WIT HIM..

BUT YEAH I WAS TALKIN TO MYSELF SADLY....LOL...I WAS BORED
Back to top Go down
View user profile
*&heart;*chels*&h

avatar

Number of posts : 1238
Age : 26
Registration date : 2006-11-23

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 4:07 pm

yea so how u kno him wats the relation//??/



well i undastand wat u sayin dnt trip gurl e verybody got they days
Back to top Go down
View user profile
MUSIC MAKES MY DAY BETTA!

avatar

Number of posts : 1189
Age : 28
Localisation : DONT U WISH U KNEW
Registration date : 2007-04-13

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 4:09 pm

I MET EM ON BLACKPLANET 4 YEARS AGO

STILL HAVENT MET EM IN PERSON THO

AND LOL ITS BEEN 3 MONTHS GIRL
Back to top Go down
View user profile
*&heart;*chels*&h

avatar

Number of posts : 1238
Age : 26
Registration date : 2006-11-23

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 4:13 pm

o thats koo u b meetin alot of people on the net......lol man how do u do it fo real gurl.....i needa b doin wat u doin
Back to top Go down
View user profile
MUSIC MAKES MY DAY BETTA!

avatar

Number of posts : 1189
Age : 28
Localisation : DONT U WISH U KNEW
Registration date : 2007-04-13

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 4:14 pm

LMAO SHOOT IONNO

THEY JUST HIT ME UP

AND THE KOO THING IS THAT I MEET ALL THE GOOD GUYS

NOT THE LIL BADASSES WHO GO AND CHEAT

BUT THEN AGAIN THAT BECUMS A PROB..CUZ THEY START LIKIN ME AND IM LIKE UHHHH WHO DO I PICK? LOL
Back to top Go down
View user profile
Damii*

avatar

Number of posts : 1191
Age : 24
Localisation : None of yo business ya ol' heffa...
Registration date : 2006-11-22

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 4:21 pm

MUSIC MAKES MY DAY BETTA! wrote:
GIRL I WAS HELLA BORED LOL...

NAW AW...LOL..HE DONT LIKE LIKE JAY Z..

I FOUND HIS GIRL THE ONE HE WAS WIT...THE LAST TIME WE TALKED...BUT SHE HASNT REPLIED TO MY MESSAGE

IONNO IF I ALREADY SAID THAT BUT YEAH


Lol, He does to me .. welp the bottom portion of his face at least ..

I think you did say that, lol but yeah .. she'll tell you how he's doing n' stuff right?
Back to top Go down
View user profile
MUSIC MAKES MY DAY BETTA!

avatar

Number of posts : 1189
Age : 28
Localisation : DONT U WISH U KNEW
Registration date : 2007-04-13

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 4:24 pm

I HOPE LOL

I HOPE SHE DONT GET MAD OR NOTHIN
Back to top Go down
View user profile
*&heart;*chels*&h

avatar

Number of posts : 1238
Age : 26
Registration date : 2006-11-23

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 4:26 pm

MUSIC MAKES MY DAY BETTA! wrote:
LMAO SHOOT IONNO

THEY JUST HIT ME UP

AND THE KOO THING IS THAT I MEET ALL THE GOOD GUYS

NOT THE LIL BADASSES WHO GO AND CHEAT

BUT THEN AGAIN THAT BECUMS A PROB..CUZ THEY START LIKIN ME AND IM LIKE UHHHH WHO DO I PICK? LOL




okok yea i kan dig that well i attrack all the gangsta guys so yea neva really had a good one...and yea i feel u on that part kuz every time i find a boy who seems like he's the husby type....sumone always gotta move in on me lol
Back to top Go down
View user profile
MUSIC MAKES MY DAY BETTA!

avatar

Number of posts : 1189
Age : 28
Localisation : DONT U WISH U KNEW
Registration date : 2007-04-13

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 4:28 pm

LOL YEAH

I HATE THAT
Back to top Go down
View user profile
*&heart;*chels*&h

avatar

Number of posts : 1238
Age : 26
Registration date : 2006-11-23

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 4:28 pm

lol and the one u let go b they one that should have stayed
Back to top Go down
View user profile
MUSIC MAKES MY DAY BETTA!

avatar

Number of posts : 1189
Age : 28
Localisation : DONT U WISH U KNEW
Registration date : 2007-04-13

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 4:30 pm

YEAH THATS CRAZY

I HOPE IT DONT HAPPEN TO ME

I GOT A LOT OF GOOD CANDIDATES
Back to top Go down
View user profile
Damii*

avatar

Number of posts : 1191
Age : 24
Localisation : None of yo business ya ol' heffa...
Registration date : 2006-11-22

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 4:32 pm

MUSIC MAKES MY DAY BETTA! wrote:
I HOPE LOL

I HOPE SHE DONT GET MAD OR NOTHIN


Lol, Hopfully she won't ..

As long as she's not the jealous type who jumps to conclusions, it should be okay ..
Back to top Go down
View user profile
MUSIC MAKES MY DAY BETTA!

avatar

Number of posts : 1189
Age : 28
Localisation : DONT U WISH U KNEW
Registration date : 2007-04-13

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 4:33 pm

YEAH I KNOW

BUT I DONT KNOW HER LIKE THAT SO YEAH
Back to top Go down
View user profile
*&heart;*chels*&h

avatar

Number of posts : 1238
Age : 26
Registration date : 2006-11-23

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 4:39 pm

MUSIC MAKES MY DAY BETTA! wrote:
YEAH THATS CRAZY

I HOPE IT DONT HAPPEN TO ME

I GOT A LOT OF GOOD CANDIDATES



yea u do even though one of them should b MY boo but we aint gon get on that
Back to top Go down
View user profile
MUSIC MAKES MY DAY BETTA!

avatar

Number of posts : 1189
Age : 28
Localisation : DONT U WISH U KNEW
Registration date : 2007-04-13

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 4:40 pm

lol! LMAO NAW NAW

LETS TALK BOUT IT THEN...
Back to top Go down
View user profile
Damii*

avatar

Number of posts : 1191
Age : 24
Localisation : None of yo business ya ol' heffa...
Registration date : 2006-11-22

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 4:46 pm

MUSIC MAKES MY DAY BETTA! wrote:
YEAH I KNOW

BUT I DONT KNOW HER LIKE THAT SO YEAH



Oh.. right ..

Good luck then . Very Happy
Back to top Go down
View user profile
MUSIC MAKES MY DAY BETTA!

avatar

Number of posts : 1189
Age : 28
Localisation : DONT U WISH U KNEW
Registration date : 2007-04-13

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 4:47 pm

LOL THANKS I MIGHT NEED IT
Back to top Go down
View user profile
Damii*

avatar

Number of posts : 1191
Age : 24
Localisation : None of yo business ya ol' heffa...
Registration date : 2006-11-22

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 4:51 pm

Lol, Welcomess .

Where's Gangsta Chelz at? confused
Back to top Go down
View user profile
Damii*

avatar

Number of posts : 1191
Age : 24
Localisation : None of yo business ya ol' heffa...
Registration date : 2006-11-22

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 4:52 pm

Ooooh, she's in another section .

Lol, my bizzle .
Back to top Go down
View user profile
MUSIC MAKES MY DAY BETTA!

avatar

Number of posts : 1189
Age : 28
Localisation : DONT U WISH U KNEW
Registration date : 2007-04-13

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 4:53 pm

lol! YEAH SHE TOO LAZY TO COME BACK UP IN HERE
Back to top Go down
View user profile
MUSIC MAKES MY DAY BETTA!

avatar

Number of posts : 1189
Age : 28
Localisation : DONT U WISH U KNEW
Registration date : 2007-04-13

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 4:53 pm

DONT TELL HER I SAID THAT
Back to top Go down
View user profile
*&heart;*chels*&h

avatar

Number of posts : 1238
Age : 26
Registration date : 2006-11-23

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 5:04 pm

she dosent have to tell me u read it u hobo.....lmao....siek but umm shoot i mean we kan talk bout it it's nutthin to me but it still aint gon change that fact that thats my sexy carmel....lol
Back to top Go down
View user profile
MUSIC MAKES MY DAY BETTA!

avatar

Number of posts : 1189
Age : 28
Localisation : DONT U WISH U KNEW
Registration date : 2007-04-13

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 5:05 pm

LMAO AT HOBO

AND WHO'S YA SEXY CARAMEL? Suspect
Back to top Go down
View user profile
*&heart;*chels*&h

avatar

Number of posts : 1238
Age : 26
Registration date : 2006-11-23

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 5:07 pm

o so now u wanna act liek u dnt kno ok ok u jus play dumb u kno who it is....ummm....he wants me to put on my boots
Back to top Go down
View user profile
Damii*

avatar

Number of posts : 1191
Age : 24
Localisation : None of yo business ya ol' heffa...
Registration date : 2006-11-22

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 5:10 pm

-looks confused-
Back to top Go down
View user profile
MUSIC MAKES MY DAY BETTA!

avatar

Number of posts : 1189
Age : 28
Localisation : DONT U WISH U KNEW
Registration date : 2007-04-13

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 5:10 pm

ROTF!!!!!!!!!!!!

LMAOOOOOOOOOOO OMG LMAOOOOOOOOOO

I KNOW WHOW U TALKIN BOUT
Back to top Go down
View user profile
*&heart;*chels*&h

avatar

Number of posts : 1238
Age : 26
Registration date : 2006-11-23

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 5:12 pm

lol dang took u long enough well it looks like we gotta feel dami in kuz she was confused.....


and i kant believe u didnt kno who i was talkin about
Back to top Go down
View user profile
MUSIC MAKES MY DAY BETTA!

avatar

Number of posts : 1189
Age : 28
Localisation : DONT U WISH U KNEW
Registration date : 2007-04-13

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 5:14 pm

YEAH FO REAL

LMAO..SHE KNOW WHO WE TALKING BOUT

JUST DOESNT KNOW RIGHT NOW..LOL...IF U KNOW WHAT I MEAN

CUZ SHE DONT KNOW BOUT THE BOOT THING
Back to top Go down
View user profile
*&heart;*chels*&h

avatar

Number of posts : 1238
Age : 26
Registration date : 2006-11-23

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 5:22 pm

lol yea i kno thats wat im sayin we got to feel her in she wasnt here wen all that was goin down lol....where her azz at any way lol
Back to top Go down
View user profile
MUSIC MAKES MY DAY BETTA!

avatar

Number of posts : 1189
Age : 28
Localisation : DONT U WISH U KNEW
Registration date : 2007-04-13

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 5:23 pm

LMAO SHE IN ANOTHER PLACE RIGHT NOW

DAMI GET YO BUTT IN HERE
Back to top Go down
View user profile
*&heart;*chels*&h

avatar

Number of posts : 1238
Age : 26
Registration date : 2006-11-23

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 5:41 pm

lol and she still aint came lol
Back to top Go down
View user profile
MUSIC MAKES MY DAY BETTA!

avatar

Number of posts : 1189
Age : 28
Localisation : DONT U WISH U KNEW
Registration date : 2007-04-13

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 5:42 pm

SHE MAKIN HER WAY OVER
Back to top Go down
View user profile
Damii*

avatar

Number of posts : 1191
Age : 24
Localisation : None of yo business ya ol' heffa...
Registration date : 2006-11-22

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 5:43 pm

Lmao, Me here!
Back to top Go down
View user profile
*&heart;*chels*&h

avatar

Number of posts : 1238
Age : 26
Registration date : 2006-11-23

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 5:43 pm

ok koo well u gon feel her in ok ok lol
Back to top Go down
View user profile
MUSIC MAKES MY DAY BETTA!

avatar

Number of posts : 1189
Age : 28
Localisation : DONT U WISH U KNEW
Registration date : 2007-04-13

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 5:45 pm

NO U GONNA FEEL HER IN LMAO

GLAD U COULD JOIN US MY SIS
Back to top Go down
View user profile
*&heart;*chels*&h

avatar

Number of posts : 1238
Age : 26
Registration date : 2006-11-23

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 5:46 pm

y me i dnt feel like it lol
Back to top Go down
View user profile
MUSIC MAKES MY DAY BETTA!

avatar

Number of posts : 1189
Age : 28
Localisation : DONT U WISH U KNEW
Registration date : 2007-04-13

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 5:47 pm

LMAO ME EITHER

HAHA LETS SPLIT IT THEN

OK WE TALKIN BOUT LOVE U DOWN...NOW U KNOW WHO SEXY CARAMEL IS?
Back to top Go down
View user profile
Damii*

avatar

Number of posts : 1191
Age : 24
Localisation : None of yo business ya ol' heffa...
Registration date : 2006-11-22

PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   Sat May 12, 2007 5:47 pm

One of y'all heffas better fill me in, gosh dammit! Shocked
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??   

Back to top Go down
 
MAN IM SO BORED..I BET YA'LL ARE HAVIN FUN HUH??
Back to top 
Page 1 of 6Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Similar topics
-
» home...sick...bored...

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
www.TeenofTexas.tk :: TEEN OF TEXAS AKA LIL C :: Real Talk (Another Discussion Thread)-
Jump to: